Τρίτη 10 Ιανουαρίου 2012

Νευραααα.

Μου τη δίνουν μέρες σαν τη σημερινή...μέρες που περνάνε αργά και βασανιστικά και σε βρίσκουν να περιφέρεσαι απ το κρεβάτι στον καναπέ κι απ τον καναπέ στην πολυθρόνα και πάει λέγοντας.Όλοι κατά έναν περίεργο τρόπο είναι απασχολημένοι κι αναρωτιέσαι αν είσαι η μόνη αργόσχολη....όλοι κάτι εχουν να κάνουν οπότε αυτομάτως ξεχνάς τις βόλτες και κλείνεσαι σπιτάκι σου....βλέπεις τηλεόραση,χαζεύεις στο ιντερνετ,αγχώνεσαι στην ιδέα της εξεταστικής αλλά δεν μπαίνεις στον κόπο να διαβάσεις γιατί που όρεξη για διάβασμα,ξαφνικά βιώνεις ΤΗΝ πείνα κι ας έχεις φάει το καταπέτασμα,κάποια στιγμή αποφασιζεις να νοικοκυρευτείς αλλα ούτε αυτή τελικά είναι πολύ καλή ιδέα....ώσπου σιγά σιγά περνάει η ώρα και συνειδητοποιείς πως έχασες μια μέρα απ τη ζωή σου ξαπλωμένη σ ένα κρεβάτι....αλλά δεν βαριέσαι σκέφτεσαι για να παρηγορηθείς...κι αύριο μέρα είναι...όταν βαριέσαι τελικά σου περνάνε όλα απ το μυαλό,ακόμα και πράγματα που πίστευες ότι είχες ξεχάσει!!Τουλάχιστον αύριο πρωί πρωί θα ξαναβαρεθώ αλλά πιο "ποιοτικά"...παρακολουθώντας το πιο βαρετό μάθημα στη σχολη!αχχχχ αυτά είναι....τουλάχιστον θα έχω τις φίλες μου.....τελικά είναι καιρός να ξαναξεκινήσω το γυμναστήριο..να έχω κι εγώ κατι αξιόλογο να κάνω.. :P

4 σχόλια:

  1. τι να γίνει, και η ανία μέσα στο πρόγραμμα είναι!
    καλώς σε βρήκα!
    και καλή σου αρχή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ευκολα ειναι αυτα
    βρες εναν γκομενο να περνας αυτες τις μερες και ολα καλα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. προς το παρον ευχαριστω αλλα δεν θα παρω....ειμαι σε φαση που θελω την ησυχια μου!!! :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή